Moja Nowa Huta

sobota, 17 listopada 2012

Sklep ze zdrową żywnością w Nowej Hucie

Mamy wreszcie w centrum Nowej Huty sklep ze zdrową żywnością. Niedawno otwarty. Mam nadzieję, że nie zostanie tak szybko zakmnięty, jak sympatyczny, malutki sklepik z serami i świezym mlekiem w bloku "Świat Dziecka" (w tym miejscu właśnie otwierają "cukierenkę" - tak głosi napis na drzwiach).

Ale do rzeczy!
"Ekologiczny" sklep nazywa się Familia
Os. Szklane Domy 1
W ofercie: produkty ekologiczne, dietetyczne i tradycyjne
Otwarte: pn-pt 10-18, sb10-14
http://www.sklepfamilia.pl/

Ps. Oczywiście porozmawiałam sobie trochę z Panem, który tam sprzedaje :-). Wygląda na to, że nie ma za dużego ruchu. Jak w każdym bądź razie trzymam kciuki. Sama miałam ochotę otworzyć w Hucie taki sklepik, bo wydaje mi się, że czegoś takiego brakowało!
Doczekałam się! Mały, ale symatyczny sklepik ze zdrową żywnością w Nowej Hucie. Zaraz obok Parku Ratuszowego.

Wyświetl większą mapę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz